SERWIS

Współpraca z naszą firmą daje Państwu pewność utrzymania sprawności urządzeń, jak

również bezpieczeństwo w postaci gotowości interwencji grupy serwisowej w chwili

wystąpienia ewentualnej awarii. Na nasze prace oraz wymieniane części użyte w trakcie

napraw udzielamy gwarancji.

Tel: 600-666-398

AAAA_aaa_REKLAMANG

Dysponujemy własnym, doświadczonym, świetnie wyszkolonym serwisem, który oprócz przeglądów, napraw i uruchomień urządzeń dba o wieloletnią bezproblemową eksploatację urządzeń.

Dzięki ogromnej wiedzy i z roku na rok zdobywaniu doświadczenia sprawiamy by każdy indywidualny klient był zadowolony a urządzenia serwisowane działały przez lata.


AAAA_1_REKLAMANG

USUWAMY AWARIE, MONTUJEMY KOTŁY, ROBIMY KOMPLEKSOWE PRZEGLĄDY

NAPRAWA I REGENERACJA PŁYT GŁÓWNYCH W KOTŁACH 

Serwis kotłów gazowych FIRMY DE DIETRICH, VIESSMANN, TERMET, JUNKERS I INNE
Masz problem ze swoim kotłem, awarię lub chcesz przegląd MCR II , MCR III , GTU 1205 , DTI 1105XE , PIROLI , MODULENS AGC , MCA 25 , Zena MS 24 MI FF , MCR3 , BS100 , iSense , AF60 , GTU 1204 , AD247PL termostat pokojowy , TWH 300EH , PC , DTG V Eco.NOx DIEMATIC , AD 137 , DTG 1305 Eco.N B150 , ZENA MS 24 MI 2-FUNKC , BAXI MAINFOUR 18 F TURBO , MODULENS AGC 15/B160SL , DME1145W DME1145B MATRICS , DOP1170W DTI1105WE PIROLIZA ICS KRUPS , DTI1105XE PLATINIUM I INNE...

serwis

 PODŁĄCZENIE KUCHENEK GAZOWYCH I PŁYT INDUKCYJNYCH, wraz ze sprawdzeniem szczelności i podbiciem gwarancji.
- Serwis i montaż instalacji gazowych.
- Serwis i montaż oraz modernizacja lub wymiana kotłowni gazowych, olejowych i stałopalnych.
- Serwis i montaż instalacji przemysłowych i technicznych.
- Serwis i montaż oraz montaż stacji uzdatniania wody, hydroforów i przepompowni.
- Serwis i montaż umywalek, zlewów, wanien, pralek, zmywarek, kabin i brodzików natryskowych wraz z osprzętem i armaturą.
- Modernizacja instalacji wodnej i kanalizacyjnej.
- Serwis i montaż oraz modernizacja instalacji centralnego ogrzewania.
- Serwis i montaż wkładów kominowych i kominów.
- URUCHOMIENIE I MONTAŻ PODGRZEWACZY I PIECYKÓW

kociol_na_ekogroszek_z_podajnikiem

-REGENERACJA PŁYT GŁÓWNYCH DO VITOPENDÓW I VITODENSÓW
- Serwis i montaż oraz modernizacja instalacji centralnego ogrzewania: grzejnikowego, podłogowego, ściennego i sufitowego.
- POGOTOWIE ELEKTRYCZNE
- Serwis i montaż oraz modernizacja kotłów gazowych, olejowych, na biomasę i stałopalnych.
- USUWANIE WYCIEKÓW GAZOWYCH
- Serwis i montaż oraz modernizacja pomp ciepła powietrze-woda, ziemia-woda i woda-woda.
- USUWANIE AWARII WODNYCH I GAZOWYCH
- Serwis i montaż oraz modernizacja kolektorów słonecznych próżniowych, płaskich i bezciśnieniowych.
- POGOTOWIE GAZOWE
- Serwis i montaż oraz modernizacja kominków z płaszczem wodnym.
- Serwis i montaż oraz modernizacja KLIMATYZATORÓW , KLIMATYZACJA TYPU SPLIT I SUFITOWYCH, SERWIS KLIMATYZACJI
viessmann_1_f_vitodens_200_w_26kw_nr_tel_600
- Naprawy, przeglądy i konserwacje kotłów firm ARISTON, ATAG, BAXI, BRÖTJE, DE DIETRICH, FERROLI, HOVAL,URLICH, TERMA, JUNKERS, SAUNIER DUVAL, TERMET, VIESSMANN i innych.
- Chemiczne od-kamienianie i odmulanie kotłów, instalacji centralnego ogrzewania grzejnikowego i podłogowego.
- Czyszczenie i udrażnianie zatkanej kanalizacji z toalet, umywalek, wanien, brodzików, zlewów, pionów i przyłączy metodą ciśnieniową WUKO lub spiralą mechaniczną.
- Likwidacja wycieków w instalacji wodnej, kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania.
- Wymiana uszkodzonych pomp centralnego ogrzewania i wodnych.
- Odpowietrzanie i regulacja instalacji grzejnikowych i ogrzewania podłogowego.
- Naprawa, wymiana uszkodzonych spłuczek, zaworów, wężyków, baterii, syfonów przy umywalce, wannie, zlewie, pralce.
JEŻELI MASZ PROBLEM, AWARIE LUB POTRZEBUJESZ POMOCY W ZAKRESIE ELEKTRYCZNYM , GAZOWYM lub WODNYM ZADZWOŃ I DOWIEDZ SIE WIĘCEJ

DZIAŁAMY NA TERENIE:

Wrocław - Oleśnica - Długołęka - Kiełczów - Kamień - Kamieniec Wrocławski - Zakrzów - Piecowice - Byków - Domaszczyn - Pruszowice - Mirków - Bielawa - Szczodre - Borowa - Smardzów - Dąbrowa - Spalice - Dobroszyce - Bystre - Ligota Wielka - Krzeczyn - Katna - Chrząstawa Wielka - Krzyków - Dobrzykowice - Nadolice Wielkie - Nadolice Małe - Łany - Gajków - Brzezia Łąka - Pietrzykowice - Śliwice - Raków
i inne miejscowości w okolicach Wrocławia i Oleśnicy

wezwij fachowca

TEL: 600-666-398

GWARANTUJEMY:

- KONKURENCYJNE CENY

- FACHOWE PODEJŚCIE

- SOLIDNĄ PRACE

- DORADZTWO W UŻYTKOWANIU

- PRECYZYJNY DOBÓR URZĄDZENIA

- MOŻLIWOŚĆ ZMNIEJSZENIA RACHUNKÓW

- KOMPLEKSOWY SERWIS

1

REGULAMIN ODDAWANIA SPRZĘTU ELEKTRYCZNEGO/ELEKTONICZNEGO

*Warunki świadczenia usług serwisu sprzętu elektronicznej/elektrycznego.

1- Przedmiot analizy serwisowej i diagnozy elektronicznej jest urządzenie elektroniczne (elektryczne).

2- W celu zgłoszenia naprawy serwisowej uszkodzonego urządzenia elektronicznego/eklektycznego należy załączyć kartkę z opisem objawów złego funkcjonowania urządzenia i opis problemu.

3- Urządzenie została oddane aby wyszukać poszczególnych uszkodzeń i błędów powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania lub ewentualnych przepięć.

4- Urządzenia elektroniczne/elektryczne oddawane lub odsyłane do Serwisu powinny być kompletne, o ile Serwis nie określi inaczej. Dostarczenie niekompletnych urządzenia lub braku opisu, może wydłużyć termin naprawy lub ją uniemożliwić

5- Koszt serwisu pogwarancyjnego wyceniany jest indywidualnie zależnie od nakładu pracy oraz kosztu wymienianych w urządzeniu elementów.

6- Serwis nie odpowiada za uszkodzenia i błędy powstałe w wyniki złego wypięcia/wymontowania urządzenia elektronicznego/elektrycznego lub złego transportu .

7- Serwis jest zobowiązany do kompleksowego sprawdzenia urządzenie elektronicznego/elektrycznego i wyszukania elementów które nie posiadają już prawidłowych parametrów fabrycznych.

8- Wymiana uszkodzonych podzespołów elektronicznych nie gwarantuje prawidłowego działania urządzenia.

9- Klient dostarczający części elektroniczne/elektryczne powinien udokumentować, że za złe funkcjonowanie odpowiada właśnie te części, a nie inny podzespół urządzenia.

10- Klient oddając urządzenie elektronicznego/elektrycznego do diagnozy zgadza się na regulamin serwisu i warunki gwarancji.

11- Gwarancja jest uznawana, w tedy kiedy po diagnozie elektronicznej urządzenie elektronicznego/elektrycznego podłączone jest przez wykwalifikowany serwis firmy diagnozującej regulator.

12- Klient dostarczający urządzenie elektronicznego/elektrycznego zgadza się na uregulowanie kosztów powstałych w wyniku wymiany uszkodzonych podzespołów, transportu lub ewentualnego sprawdzenia .

13- Gwarancja nie jest uznawana lub przyznawany gdy zostanie stwierdzona ingerencja osób trzecich w urządzenie elektronicznego/elektrycznego

14- Klient w razie stwierdzenia, złego funkcjonowania podzespołu może zgłosić się w ramach gwarancji do producenta tego podzespołu.

15- W przypadku wykonania naprawy części urządzenia, które uległy awarii, będą zwracane klientowi wyłącznie na jego pisemne żądanie, złożone w momencie oddawania sprzętu do serwisu. Przy braku takiego żądania części te będą przekazywane do utylizacji.

15- Czas trwania naprawy jest uwarunkowany dostępnością odpowiednich części jak również zależny od ilości sprzętu przyjętego do naprawy w serwisie. W firmie obowiązuje zasada „kolejności zgłoszeń”.

16- Diagnoza sprzętu oddanego do serwisu prowadzona jest wyłącznie pod kątem usterki podanej przez Klienta.

17- W przypadku osobistego odbioru naprawionego sprzętu należy wcześniej umówić się z pracownikiem firmy.

18- W przypadku, gdy po przystąpieniu do naprawy zostaną stwierdzone inne uszkodzenia sprzętu skutkuje to wzrostem kosztów naprawy w stosunku do kosztów naprawy przewidywanych w czasie diagnozy wstępnej. Serwis poinformuje Klienta o dodatkowych uszkodzeniach sprzętu i kosztach ich naprawy za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Naprawa dodatkowych uszkodzeń nastąpi po uzyskaniu zgody Klienta na pokrycie dodatkowych kosztów. W przypadku niewyrażenia przez Klienta zgody na pokrycie dodatkowych kosztów, Serwis może odmówić naprawy sprzętu. W przypadku odmowy, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, Klient jest zobowiązany do: a) odebrania sprzętu w terminie 7 dni roboczych od dnia telefonicznego poinformowania go o odmowie naprawy sprzętu, b) uiszczenia opłaty za diagnozę sprzętu i transport w wysokości określonej w aktualnym cenniku usług serwisowych.

19- Serwis ma prawo wykonać usługi serwisowe we własnym zakresie lub powierzyć je w wykonanie osobom trzecim, w szczególności producentowi sprzętu. W razie dokonania naprawy pogwarancyjnej Serwis obciąży Zleceniodawcę wszelkimi kosztami związanymi z powierzeniem wykonania usług serwisowych osobom trzecim, a także kosztami transportu.

20- W przypadku nieodebrania sprzętu z serwisu po upływie 90 dni kalendarzowych zostaje on uznany za porzucony przez właściciela w rozumieniu art. 180 KC i na podstawie art. 181 KC przechodzi na własność serwisu, celem pokrycia kosztów magazynowania.

21- Warunkiem gwarancji jest okazanie FV i protokołu serwisowego oraz nie przekroczenia terminu gwarancyjnego przyznawanego po naprawie urządzenia max 24 miesiące od daty serwisu.

 

.:Szybki kontakt:.

telefon: 600-666-398

e-mail: serwiscieplapc@gmail.com

wykonanie: PRODO tworzenie stron